HASTALARA YÖNELİK HİZMET MARKALARININ GELİŞTİRİLMESİ
- Daha güçlü hasta sadakati için bir hizmet markasının geliştirilmesi
- Rekabette öne çıkın ve hasta sadakatini güçlendirin
- Güvenilir (şemsiye) markalar aracılığıyla güven oluşturmak
- Hedef grubunuz için tutarlı temas noktaları
Sizin ve hastalarınızın bireysel gereksinimlerine göre size özel hizmet markanızı geliştiriyoruz. Markanın özünden, kurumsal iletişim ve kurumsal tasarıma ve kurumsal davranışa kadar: Kendinizi rekabette net bir şekilde farklılaştırmanızı sağlayan tutarlı bir marka imajı sağlıyoruz.
Başarılı bir marka yaratmak için temel yetkinlikleriniz ve hedefleriniz net bir şekilde tanımlanmalı ve çevre detaylı bir şekilde analiz edilmelidir. Bu nedenle, sizin ve rekabet ortamınızın yoğun bir şekilde incelenmesi bizim için çok önemlidir. Hastalarınızın ihtiyaçlarına da büyük önem veriyoruz. Müşterileri ve mesajların nasıl alındığını anlamak önemli bir rekabet avantajı olabilir.
Marka dünyasının tasarımından yeni kurumsal tasarımınızın uygulanmasına kadar markalaşma veya yeniden markalaşma: hizmet markalarıyla ilgili tüm hizmetlerimizde size tavsiyelerde bulunmaktan mutluluk duyarız.
Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin!
Başarılı bir marka yaratmak için temel yetkinlikleriniz ve hedefleriniz net bir şekilde tanımlanmalı ve çevre detaylı bir şekilde analiz edilmelidir. Bu nedenle, sizin ve rekabet ortamınızın yoğun bir şekilde incelenmesi bizim için çok önemlidir. Hastalarınızın ihtiyaçlarına da büyük önem veriyoruz. Müşterileri ve mesajların nasıl alındığını anlamak önemli bir rekabet avantajı olabilir.
Marka dünyasının tasarımından yeni kurumsal tasarımınızın uygulanmasına kadar markalaşma veya yeniden markalaşma: hizmet markalarıyla ilgili tüm hizmetlerimizde size tavsiyelerde bulunmaktan mutluluk duyarız.
Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin!
Hizmet yelpazemizden seçim
- Pazar ve rakip analizi
- Hedef grup analizleri
- Marka konumlandırma
- Strateji ve anlayış
- Kurumsal tasarım ve stil rehberi
- Kurumsal İletişim
- Kurumsal davranış